Monday, April 20, 2009

FOKUS KEPADA STUDY

slm, ape kbr semue??? hrp2 sihat selalu, baru2 ni, saya boleh katakan sibuk skit, xsempat nk posting blog, skrg dh nk masuk musim peperiksaan, xlame dh tu, jadual exam dh kuor, start 18 / 5 / 09, jd skrg memang kene buat persediaan yg mantap lah, utk senang mase jwb pkse nanti,so di kesempatan ini, saya mengajak sahabat2 semua, jom kita pakat study sungguh2, struggle !!!, jgn lupa jasa ibu bapa, kn3???

Di kesempatan ini juga,saya nk minta maaf banyak2 kepada sahabat2 sekalian, sekiranya ada salah silap selama ini, terambil barang2 xkabo, termengata , tersingung dan sebagainya, harap maaf dari hujung kaki sampai hujung rambut... kire 0 - 0 neh... ;-) kalau ade yang xpuas hati tu, harap2 puas hati lah ye... dengan ini, sukalah saya nk deklamasikan sebuah serangkap pantun untuk semua...

kalau ada jarum yang patah,
jangan simpan dalam hati,
kalau ada silap dan salah,
jangan simpan dalam hati.

Untuk akhirnya, saya nak ucapkan jutaan terima kasih kepada sahabat2 sekalian, kerana sudi untuk view my blog, kalau ade yang xkene tu, jangan segan2 nak menegur, tapi kene tegur dengan cara yang berhikmah dan bijak, supaya orang dapat terima dengan baik...

Doakan agar kita sama-sama berjaya dengan cemerlang, amin,... ;-)

1 comment:

carian