Thursday, December 25, 2008

Kenangan di Fayum

Pada 26 julai baru2 ni, aku telah pergi ke Fayum, salah satu daerah yg berada di Mesir,perjalanan yg jauh yg memakan masa lebih kurang 2jam untuk sampai ke destinasi,letih juga, tapi seronok ,he2,dan antara tempat2 menarik di Fayum ialah Tasik Qarun, air terjun,kebun bunga matahari,kebun mempelam,anggur,kincir air Nabi Sulaiman, dan byk lagi yg lain2...
kesemua tempat yg telah aku sebut td,aku telah pun  explore dengan jayanya,he3... memang best juga lah pergi ambil angin dekat Fayum ni... walaupun pergi hanya sehari je, tp mencatat kenangan yg sgt menyeronokkan, dan insyaAllah, klau ade mase lg lepas2 ni, aku akan pergi lagi ke Fayum... dan kalau nk tahu, aku ada seorang kawan bangsa Mesir yg tinggal di Fayum ni, dia selalu ajak aku ke sana, tapi aku tak pergi ,sebab nya, aku ni boleh tahan juga lah sibuk nye,he3...

No comments:

Post a Comment

carian